EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Allerlei~

1

Dit welkomsbord heb ik gemaakt met
servetten van Vielseidig Verlag!
en acrylverf,
Het zwarte gedeelte in´t midden is Schoolbordenverf
en kan ik dus met een krijtje tekst opschrijven!

http://www.vielseidig.de/noflash/index.php

 
Deze lieve beer staat ook op servet,
en heb ik gebruikt in combi met een oud t-shirt
waar ik de boom van gemodelleerd heb!
De blaadjes aan de boom heb ik vastgeplakt
…alles is behandeld met Pretex!

detail
Deze lijst hierboven heeft Richard voor me gemaakt!
Ik heb hier verschillende Safari servetten gebruikt
gecombineerd met metaalfolie.

detailDetail bord
Dit is een detail van een onderzeetafereel
ook met ´n servet van Vielseidig Verlag!
Hierop kun je beter de verdikkingen zien van de servet
die ik heb aangebracht door metaalfolie te gebruiken!

Bord
De rand is met Pretex behandeld die
vermengd is met zaagsel,
Toen het nog nat was, heb ik er grijze poeder
overheen gestrooid!
 
Als laatste voor vandaag wil ik jullie dit Kerstbord 
laten zien, deze is ook met een servet beplakt
en de lijst heeft Richard weer voor me gemaakt!
De ´sneeuw´ op de voorgrond komt uit een potje!


De huisjes die op het servet staan, hebben
raampjes waarachter een lichtje brand,
Ik heb hier een gaatje doorgeboord en er een lampje
van een kerstsnoer doorgedaan!
De lampjes branden op batterijen, en
het ziet er heel super gezellig uit, als dit bij de voordeur
hangt, zo rond de feestdagen!

Veel knutselplezier gewenst!

4 opmerkingen:

  1. MOOI mooi en nog meer mooi. Dat laatste (met de kerstlichtjes) heb ik ook eens gedaan. Had een rond houten bord beschilderd met een kerst tafereel en daar ook gaatjes in geboord, lichtjes erdoor et voila, een gezellig schouwspel in de hal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel heel mooi allemaal ! je hebt je helemaal gegeven volgens mij! En het resultaat is er dan ook naar!

    Met servetten, dat wil ik ook nog een keer proberen, maar er zijn zoveel leuke dingen om te maken. Als ik maar tijd genoeg krijg in dit leven (lol)Dan komt dat allemaal nog een keer!
    En de winter is nog lang! Wie weet,wat me nog allemaal gaat lukken!

    Fijne dag, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooh dat ziet er prachtig uit allemaal...knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow zeg,dit doe ik je niet na hoor,ik gebruik wel is servetten voor op theelichtjes,maar daar blijft het ook bij,je werkjes zien er prachtig uit,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen