EEN BLOG VOL MET HANDIGE TIPS EN VELE IDEEËN OVER HANDWERKEN EN KNUTSELEN!!! .

TIMELESS TREASURES.....SIMPLE PLEASURES



~Houten hartjes~

Afbeelding 187Gistermiddag ben ik naar ‘de Kwast’ geweest
Een grote hobbywinkel in Den Bosch!
Daar verkochten ze deze houten hartjes van Rayher!
Ik kon hét natuurlijk weer niet laten en
heb er 5 stuks gekocht… 50ct per stuk!!!
Afbeelding 192In dezelfde straat zit een andere winkel waar
ik altijd even naar binnen moet..
nl. ’P.W. Hoofs fournituren’
Daar verkopen ze kant en knopen en naaifournituren. 
Altijd even heerlijk neuzen!!!Afbeelding 193Ze hadden prachtige crème kleurige bloemen
wat ze per meter verkochten..
Ik heb 1 bloem en een stukje kant op
het hartje geplakt! Afbeelding 199 
…ong. 10 minuutjes werk…
En dit is het resultaat, Ik heb ‘m opgehangen
aan de En–suite deuren die achter ons bed staan!
Afbeelding 201 
Waar ik prachtig linnengoed heb
opgehangen aan oude Franse kledinghangers.
slaapkamer_3  Groetjes en veel knutselplezier!!!

6 opmerkingen:

  1. Hoi hoi leuk dat je me blog een bezoekje bracht en een bericht achterliet,heb al op je blog gekeken,je maakt supermooie werkjes,ik moet zo weg,maar kom gauw een keer langer kijken bij je,je hebt erwel een volger bij,fijne dag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat LEUEUKKK !!! 0.50 cent, echt geen geld !!
    je hebt ze echt leuk opgemaakt en wat staat dat super op die en suite deuren achter het bed !!
    fijne dagen nog
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig die hartjes! En wat heb je ze weer mooi gemaakt, romantisch ook dat mooie linnengoed bij je bed ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowww Anna,wat is dat prachtiggemaakt zeg.
    Heel erg mooi die bloem en dat kant.
    Waarom moet dat altyd zo ver weg zijn.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden allemaal. Ik ga vrijdag naar Den Bosch en zou graag willen weten in welke straat de Kwast zit. Kan jij me dat vertellen?

    Groetjes kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kwast zit in de Vugtherstraat nr. 81
    als je in de stad op de Markt staat is het achteraan de straat naar rechts!

    BeantwoordenVerwijderen